Total Gravering

Cases

Ren By – Rar By

I flere år har vi sammen med kampagnedesigner Hasse Sørensen fra Rebel inc.  planlagt, eksekveret og implementeret kampagne Ren By – Rar By for Ishøj Kommunes Park- og Vejafdeling.
Det har været et princip at bevare navn og logo, men skifte visuelt identitet for kampagnen hvert år, for at holde den frisk.
RenByRarBy.dk – Facebook.com/RenByRarBy
Ét år satte vi fx QR koder på alle skraldespande, og ved at skanne den kunne man vinde biografbilletter, t-shirts og gavekort til bycenteret.
Et andet år opdigtede vi et fiktivt firma, som påstod at have opfundet skraldespanden, og markedsførte den som en ny opfindelse.  Læs mere om “Ice High – Urban Development” her.
Samtidig påbegyndte vi en test af nye løsninger til rygerne. Læs mere her om skodkampagnen.

Københavns Møbelsnedkeri

Københavns Møbelsnedkeri er placeret midt i København, i smukke gamle bygninger, og fremstiller møbler i god gammeldags kvalitet, med sans for design og detaljen. De ønskede at signalere dette med sine skilte.

Derfor fræsede vi nogle fine skilte i messing, brunerede og patinerede dem, så de fik et udseende der passer til virksomhedens identitet og særlige stemning.

Her kan du læse mere om gravering i messing.

Her kan du læse mere om brunering.

Her kan du læse mere om patinering.

Game of Thrones

Som promotion for serien Game of Thrones, sæson 4, ønskede HBO at få fremstillet en krog, der skulle sidde uden for biografen på premiereaftenen, hvor gæsterne kunne tøjre deres drage.

Dragekrogen måler 50 cm i højden. Den blev fremstillet i 22 eksemplarer, og blev leveret på 22 forskellige lokationer i Europa, sammen med en montagevejledning: Udskåret i rustfrit stål, svejst, glasblæst og graveret.

Læs mere om gravering i rustfrit stål her.

Skodkampagnen

Ishøj kommunes Park- og vejafdeling laver hvert år en kampagne kaldet Ren By – Rar By.

I år blev fokus flyttet fra almindeligt henkastet affald (papir, plastik m.m.) til cigaretskodder, og Hold Danmark Rent blev en del af kampagnen, hvor de bla. bidrog med effektkontrol.

Vi var med fra idéudvikling og planlægning til implementering og evaluering.

Vi introducerede en række løsninger, som vi ønskede at teste. Bla. små “huse” på siden af et busstoppested, og riste i fortovet ved stoppestederne på pladsen foran bycenteret.

Vi fokuserede stærk på kommunikationsdelen, som vi gjorde morsom og tiltalende, og undlod med alle midler at bruge ordet “skod”.

Blandt kommunikationsmidlerne var asfaltmarkeringer rundt om rygeristene, og og sjove men informative tavler ved rygehusene.

Lad os ringe dig op
Powered by